پرسپولیس زلزله

به گزارش زندهبادپرسپولیس،علي خسروي در گفتگو با سايت رسمي باشگاه پرسپوليس افزود: داور بازي دربي تلاش کرد بازي را اداره و مديريت کند. او به طور کلي قضاوت متعادلي داشت ولي اگر پاي دربي در ميان نبود شايد قضاوت اين بازي در بعضي صحنه‌ها به شکل ديگري انجام مي‌شد.


وي افزود: در اين بازي اميرحسين صادقي روي خطاي سنگيني که در نيمه اول بازي انجام داد مي‌توانست با کارت قرمز روبرو شود اما فغاني خواست بازي را مديريت کند. شايد اگر داور ديگري بود کارت قرمز مي‌داد يا اگر بازي اينقدر حساس نبود، صادقي با حکم اخراج روبرو مي‌شد. غير از اين فکر مي‌کنم قضاوت متعادل بود و کارت‌هايي که به صادقيان، عمران‌زاده و ... داده شد درست بود.

و اما ديگر کارشناس داوري فوتبال کشورمان درباره قضاوت اين بازي از قطعي بودن حکم اخراج براي محمد قاضي گفت.

دکتر پرويز سيار در اين باره افزود: قاضي در يک موقعيت عادي بدون آنکه با توپ کار داشته باشد خطاي بسيار سنگيني را روي بازيکن قرمز انجام داد که بايد با کارت قرمز روبرو مي‌شد. وي درباره خطاي اميرحسين صادقي روي صادقيان در نيمه اول خاطرنشان کرد: آن صحنه بسيار خطرناک بود و چنين ضرباتي اگر به سر برخورد کند مي‌تواند باعث از دست رفتن بازيکن بشود. البته ما سه داور بوديم که با هم بازي را نگاه مي‌کرديم و هر يک نظرات خودمان را داشتيم. اين صحنه از يک زاويه اينطور بود که بازيکن قرمز نبايد سر خود را به آن شکل خم مي‌کرد تا در معرض خطر قرار بگيرد و از زاويه ديگر اينطور بود که بازيکن آبي، پايش بيش از حد بالا آمده بود و بازيکن قرمز از ترس و براي محافظت از خود مجبور به خم شدن شد. مي‌بينيد که قضاوت براي ما که بازي را بدون استرس نگاه مي‌کرديم هم سخت و متفاوت است.

و اما نوذر رودنيل هم درباره قضاوت بازي دربي به سايت باشگاه پرسپوليس مي‎گويد: من هنوز منتظرم تا يک صحنه خطا که روي خلعتبري در هجده قدم استقلال انجام شد، را ببينم. در اين صحنه مشکوک بودم که پنالتي شده است يا نه؟ متاسفانه تلويزيون در اين بازي خوب عمل نکرد. خيلي صحنه‌ها بود که پخش آنها مي‌توانست چند بار و از چند زاويه پخش شود، اما اينکار را نکردند. يکي همين صحنه روي خلعتبري بود. نمي‌دانم عمدي در کار بود که بعضي صحنه‌ها را نشان ندهند يا نه؟ اما پخش بازي مي‌توانست خيلي بهتر از اين باشد.

مدرس و کارشناس داوري فوتبال کشورمان ادامه مي‌دهد: اين بازي در حد ليگ برتر نبود. من زمان گرفتم و در طول 90 دقيقه فقط 56 دقيقه بازي فوتبال جريان داشت. داور با عملکرد خود نقش اساسي در بوجود آمدن اين شرايط داشت. آقاي فغاني به کرات بازي را به سکون کشيد. بازي در شروع، سرعت خوبي داشت. پرسپوليس در حال حمله بود که داور در همان دقايق ابتدايي چند بار بازي را نگه داشت.

وي ادامه مي‌دهد: داور که نبايد اين همه با سرمربي يک تيم صحبت کند. پس از آن بود که بازي بارها متوقف شد. مداواي بازيکن در زمين، دو دقيقه طول کشيد در حالي که بازيکن بايد به بيرون منتقل شود.

او درباره خطاهاي پيش آمده در بازي گفت: اميرحسين صادقي به دليل بي احتياط بازي کردن و ضربه‌اي که به صادقيان در اوايل بازي زد بايد اخطار مي‌گرفت.

حرکت نکونام روي خلعتبري هم هر چند عمدي به نظر نرسيد ولي به دليل بي‌احتياطي اخطار داشت. خطاي عمران زاده روي صادقيان در نيمه دوم هم، حداقل کارت زرد داشت.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: